Alla bokningar är bindande vid köp. Biljetter kan inte avbokas efter att en bokning genomförts. I vissa fall så kan vi vidaresälja biljetterna mot en kostnad. Dock är detta ingen garanti på att återförsäljning kan göras.
I våra priser ingår endast biljetter, det ingår varken flyg eller hotell.
I vissa fall kan evenemanget flyttas eller tiden ändras nära det ordinarie event datumet p.g.a. olika orsaker. Vi har inte i alla fall inte biljetter direkt genom med arena, artist eller idrottslag. Därför är det inte alltid vi får informationen i tid att göra er uppmärksam på en sådan ändring. Kontrollera arenans hemsida eller ring strax innan eventet för att verifiera dag och tid.
Om ditt evenemang ställs in kommer du att vara berättigad till en återbetalning. Observera att fraktkostnader inte återbetalas för inställda event. Den fysiska biljetten behöver returneras till oss vid ett inställt evenemang. Om evenemanget skjuts upp, behåll dina biljetter eftersom de kommer att gälla till det nya datumet. Det är ingen återbetalning för uppskjutna.
Vi har oftast inte någon direkt anknytning till någon arena, artist eller idrottslag vid sena bokningar till slutsålda. Därför kanske inte inköpskostnaden avspeglar det nominella värdet tryckt på biljetten utan kan vara högre eller lägre.
Vi vill göra dig extra uppmärksam på följande:
Priset på biljetter via dessa leverantör är alltid högre än ordinarie pris.
Matchens datum och tid kan bli ändrat efter biljetterna är utskrivna.
Kunden är själv ansvarig för att följa med på att datum och tid stämmer innan matchen.
Beställningen är bindande och biljetterna återbetalas inte vid ändrat matchdatum.
Det ges ingen garanti för exakt placering på stadion, endast att man får platser i beställd kategori.
Det rekommenderas därför att man inte klär sig i bortalagets supporterkläder, då man kan bli nekad ingång till stadion.
Om du har några andra frågor eller funderingar kontakta oss gärna på telefon eller skicka ett email till info@premiumtickets.se